برگزارکننده همایش و رویداد

آموزش تصویری حذف پرده سبز با موبایل

کاور-مقاله-حذف-پرده-سبز

حذف پرده سبز با موبایل یک امکان حرفه‌ای ست که شاید تا چند سال قبل برای همه آرزو بود، ولی این آرزو اکنون به لطف “اسمارت فون‌ها” و نرم‌افزار “کاین‌مستر” تبدیل به خاطره شده‌است. 🙂

با ما همراه باشید تا با این آموزش کوتاه یاد بگیرید که چطور از طریق نرم‌افزار کاین مستر، حذف پرده‌سبز یا کروماکی را انجام دهید.

حذف پرده سبز با کاین مستر موبایل

 

حذف پرده سبز با موبایل توسط کاین مستر؛

می‌خواهیم با نرم‌افزار کاین‌مستر، پرده سبز را حذف کنیم. برای دانلود نسخه سازگار شده (مود شده) این نرم‌افزار از این لینک استفاده کنید.

۱- پس از باز کردن نرم‌افزار روی موبایل با این صفحه روبرو می‌شوید. دکمه دایره بزرگ را کلیک کنید.

آموزش تصویری کاین مستر1

۲- مرحله بعد، انتخاب ابعاد پروژه هست که باید بسته به نیاز شما یکی انتخاب شود.

۳- در مرحله بعد، شما باید یک پس‌زمینه (بک‌گراند) برای این ویدئو انتخاب کنید که جایگزین قسمت‌های سبز شود. 

۴- در اینجا باید از طریق گزینه media فیلم با پرده سبزی که می‌خواهید کروماکی کنید را انتخاب کنید و اندازه ویدئو را به اندازه پروژه بزرگ کنید و دکمه بالا سمت راست را کلیک کنید.

آموزش تصویری کاین مستر2

۵- اندازه ویدئو را به اندازه پروژه‌ خود بزرگ و تایید کنید. 

۶- روی لایه فیلم تاچ کنید و از بین گزینه های سمت راست بیایین پایین گزینه کروماکی (chroma key) رو انتخاب کنید.

آموزش تصویری کاین مستر2

۷- دکمه Enable را کلیک کنید و با دو اسکرول تنظیم کنید تا پرده کاملا حذف شود. برای اینکه دقت کارتان بالا رود، می‌توانید از detail curve هم استفاده کنید.

۸- پس از اینکه مطمئن شدید همه قسمت‌های سبز حذف شده است روی تیک بالا سمت راست را کلیک کنید. کار به پایان رسید.

آموزش تصویری کاین مستر2

تا اینجای کار، نحوه حذف پرده سبز رو توضیح داده شد. کاین مستر نرم‌افزار قدرتمندی‌ست و امکانات زیادی دارد. اگر می‌خواهید یاد بگیرید که چطور به همین پروژه موسیقی و لوگو اضافه کنید ویدئو پایین را ببینید.

اگر این محتوا برای شما قابل استفاده بود، خوشحال می‌شوم آن‌را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید. ضمنا برای تماشای آموزش‌ها و ترفندهای ویدئویی بیشتر می‌توانید به صفحه اینستاگرام دهکده هنر بپیوندید.

درباره دهکده هنر

دهکده هنر یک موسسه فرهنگی هنری با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد و از سال 1381 بصورت تخصصی در زمینه برنامه‌ریزی، برگزاری و پوشش تصویری رویداد، همایش و کنفرانس ها در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجاره واحد سیار میتوانید بصورت رایگان از همکاران ما مشاوره دریافت کنید. شماره تماس : 09120216167

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *